Reklamacje i zwroty
ZWROTY I WYMIANY
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania sklepu Brodaty Łotr Wear.
1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
2. Napisz do nas na adres info@brodatylotr.pl, podeślemy formularz wymiany, który trzeba wypełnić.
3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres korespondencji:
Brodaty Łotr Wear
al. Tysiąclecia 16a/3
33-380 Krynica-Zdrój
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W związku z tym produkty z kategorii bielizna, kolorowe maski, produkty personalizowane itd. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
REKLAMACJE
W przypadku wady produktu wystarczy e-mail na adres info@brodatylotr.pl – nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.
Brodaty Łotr Wear
al. Tysiąclecia 16a/3
33-380 Krynica-Zdrój