Reklamacje i zwroty

+

ZWROTY I WYMIANY

Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki!

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania sklepu Brodaty Łotr Wear.

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.

2. Napisz do nas na adres info@brodatylotr.pl, podeślemy formularz wymiany, który trzeba wypełnić.

3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres korespondencji:

Brodaty Łotr Wear
al. Tysiąclecia 16a/3
33-380 Krynica-Zdrój

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.

5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W związku z tym produkty z kategorii bielizna, kolorowe maski, produkty personalizowane itd. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Z

REKLAMACJE

Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty!

W przypadku wady produktu wystarczy e-mail na adres info@brodatylotr.pl  – nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.

Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy)
Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.
Adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji i wymian:

Brodaty Łotr Wear
al. Tysiąclecia 16a/3
33-380 Krynica-Zdrój

 

Masz pytanie? Pisz!